Alla inlägg under juni 2008

Av Elin - 29 juni 2008 02:04

Jag kom precis hem. 

Jag vet inte var min mamma är.

Asbra, Elin.

Asbra.

Men jag ringde pappa, han sa att hon förmodligen tog med Isak till Alexander.

Bra, mamma.

Bra jobbat.


Jävla skit.



Ikväll rymde jag till Moa och glömde allt med henne och Max.

Fixade med vin och sånt.

Det var asnajs.

Det är skönt att få skita i att grina, när man har grinat som ett jävla sär hela dagen.

Vi skulle dricka, men Moa skulle ju skjutsa hem mig, så de får dricka nu.

De gör de säkert. Höhö.

Drick upp bottensatsen, Moa.

Jag vet att du vill.


Nu är jag i alla fall hemma.

Chattar med Rabeen.

Känns bra.

Vill att Lina ska komma hem så jag kan dra.


Ja.

Av Elin - 27 juni 2008 22:12

Ikväll slog jag sönder en stol, skrek åt min mamma att hon är äcklig, att jag hatar henne och att jag aldrig tänker bli som henne, slog sönder en telefon och till sist sprang jag ut i skogen utan skor och grinade och kräktes.

Jag älskar sommar.

Av Elin - 1 juni 2008 00:58

Just nu vill jag ha en vän här.

Med den här vännen ska jag smyga ut på natten med.

Vi ska måla krigsmålning på varandra och springa runt i byn och bara ta fula bilder och rulla runt i gräset och känna sommarnattspuls.


Är det någon som vill komma hit?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards