Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 29 mars 2008 09:35

Ronald - Adapt säger:

poopie

Elin säger:

Oh yeah.

Ronald - Adapt säger:

OOOOH YEAAAAAH

Elin säger:

It's fucking 09:23 and I can't go back to sleep.

Ronald - Adapt säger:

Same here.

Elin säger:

I came home 00:30 and fell asleep 03:30.

Elin säger:

Then I woke up 08:30.

Ronald - Adapt säger:

Dog woke me up at 8, and the shower couldn't get warm.

Elin säger:

My dog is wherever my parents are.

Elin säger:

All I have is two cats, a minor headache and very disturbing text messages on my cellphone.

Ronald - Adapt säger:

Do tell.

Elin säger:

+ Green paint all over my hands.

Elin säger:

Oh, well. I get very horny when I'm drunk.

Elin säger:

But the people at the party were too busy for me.

Elin säger:

So I sent a text message to a girl that said something like;
"If you'd be here, I'd bang you so hard."

Elin säger:

But in swedish. With drunken spelling.

Ronald - Adapt säger:

Hmm.

Ronald - Adapt säger:

Kinky.

Elin säger:

Mmyeah.

Elin säger:

Last night I made out, and really got into it, with a girls.. Not armpit. But the opposite side of the elbow.

Ronald - Adapt säger:

That's...one weird-ass spot to make out with.

Elin säger:

Bah, her mouth was busy talkin', so.

Ronald - Adapt säger:

...

Ronald - Adapt säger:

I don't know if I should be aroused or disturbed.

Elin säger:

I also made out with the button to turn on/off the lamp.

Elin säger:

So I'd say disturbed.

Av Elin - 29 mars 2008 01:28

Okej.

Lite huvudvärk.

Småfull.

Vi börjar alltid festa för tidigt.
Så vi slutar alltid så jävla tidigt.

Så nu sitter jag här hemma.
Funderar på att sova.
Typ.

Ja, fan.
Hejdå.

/7Eln

Av Elin - 26 mars 2008 14:49

Humör: Lugn.

Musik: Blind Melon - No Rain.mp3

______________________________________
Okej.
Vi har löst det.
Festen blir hos Angelica.

+
Festen blir av.
Jag kommer kunna gå hem när jag vill.
Angelica kommer vara där hela tiden istället för att dra på en gång.

-
Blir inte tvåkvällars.
Varken Nyberg, Olof eller Stoff kan komma.
Anton kommer vara där, så Angelica kommer nog inte vara närvarande ändå.

Men det blir nog fint.
Ja. Det får det bli.

Jag funderar ändå på att ha fjest vecka 18.
Får se hur min fader ställer sig till det.

I övrigt är väl läget ganska stabilt.
Har en massa saker jag borde göra men som jag inte gör.
Jag kommer nog aldrig göra dem heller.
Hejdå, betygen.
Jag hade er aldrig, så jag lär inte sakna er.
Muaha.

Peace out.
//Elin.

Av Elin - 24 mars 2008 18:41

Humör: Arg och besviken.

Musik: Rage Against The Machine - Bulls On Parade.mp3

______________________________________
FANFANFANFANFANFANFANFANFJFJSDH

Nu kanske den här jävla fuckin' goddamn festen inte blir av alls.
Inte förrän nästa gång Moa kommer hem.
VILKET BLIR VECKA 18.
VAD FAN I HELA HELVETE.

Nu går jag och skär mig.

Peace out.

//Elin.

Av Elin - 22 mars 2008 17:03

Humör: Lugnt.

Musik: Toploader - Dancing in the moonlight.mp3

______________________________________
Fan.
Precis när jag sätter mig här måste jag gå på toaletten.
Jag kommer snart.



Sådärja.


Jag såg mig själv i spegeln.
Jag är verkligen vrålskabbig idag.

Men det dör ingen av. Jag är ensam hemma.

Mamma och pappa ditchade mig för att käka påskmiddag hos min farbror.
Men jag har inte så mycket att göra där. Förutom att äta, då.
Så jag får väl leta upp någonting här hemma.
Typ.. nudlar.

Jag hade en väldigt rolig sms-konvo med Rabeen denna natt.

03:12
Rabeen:
Är du vaken?

Elin:
Jajamen.

Rabeen:
Det är typ en orgiefest
här. Seriöst.

Elin:
Har de sex överallt?

Rabeen:
Ocensurerat; en tjej
fappar en kille samtidigt
som hon pratar med
nån annan och sen
suger honom. Gives you
a hint?

Elin:
Holy shit. Var är du?

Rabeen:
Det skulle vara en
tvspelsuparkväll men
urartade sig till nåt helt
annat. Jag? Jag är på
toa.

Elin:
Tvspelsuparsexkväll?
Shit. Jag vill.

Rabeen:
Jag har varit med om
nya upplevelser inatt.
Du borde varit här.

Elin:
Jaså? Like what?

Rabeen:
Jag har haft sex och en
pojke har slickat på min
mage. Bland annat.

Elin:
Har du inte sexat
tidigare? Var det med
brud eller snubbe?
Känner du personen?
Fan jag vill vara där.

Rabeen:
Jodå, jag har sexat
quite some in my days.
Tjej. Pojken gjorde mig
osäker för han var
egentligen en taskig
typ. Bi, vet jag inte. Åh.
Konstigheter.

Elin:
Aaahh, jag vill vara där.
Jag skulle ragga på
ALLA.

Rabeen:
Yeah. Du skulle få
streuwla mae majh. :3

Elin:
Åh smek.

Fan, jag vill gå på tvspelsuparsexkväll.
Det hade varit WIN.


Nu ska jag leta mat.
Over and out.

//Elin.

Av Elin - 21 mars 2008 19:53

Humör: Irriterad.

Musik: Markus Krunegård - Jag är en vampyr.mp3

______________________________________
Nu är jag ätit mat.
Kreolsk gryta med ris.
Det är THE SHIT.
Och råkade även vara min frukost idag.

Jag känner mig irriterad som fan nu när det kommer till firandet av Moa.
Folk är så jävla gnälliga och det är alltid någon som är missnöjd med någonting.
Skit ner er. Kom inte om det inte passar.

Nu ska jag fortsätta titta på Vänner.
Snart har jag sett varenda avsnitt i historien.
Fan.


Peace out.
Eller skit ner er.
Whatever.

//Elin.

Av Elin - 21 mars 2008 00:22

vapendragare(hist.) väpnare, sven; (bildl.) anhängare, medhjälpare, drabant, supporter

Ordet betydde nog inte vad vi ville att det skulle betyda.

Haha @ Högstadiet.

Av Elin - 20 mars 2008 23:04

Humör: MOA ÄR HEMMA MIN LYCKA ÄR GJORD.

Musik: Markus Krunegård - Jag är en vampyr.mp3

______________________________________
Hej, bloggläsare.
Jag har 3 saker att säga.

  • Moa är hemma.
  • Jag är bajsnödig som fan.
  • Markus Krunegård - Jag är en vampyr är tokigt bra.


Vad har ni för åsikter om detta?
Diskutera det en stund med varandra.
Jag måste springa på toaletten nu.

//Elin.

Ovido - Quiz & Flashcards