Alla inlägg under juli 2008

Av Elin - 30 juli 2008 19:33

Du gör mig så jävla förvirrad.

Av Elin - 29 juli 2008 03:57

Och DÄR drog jag iväg mitt sista sms till dig.
We had a good run.

Hejdå.

Av Elin - 26 juli 2008 23:32

Lyssnar på fath och har varit på max

Klockan är 23:322 ochj ag är ganska full

vaknade 17:30p idag


Lyckat



får se om jag åke hem i morgon

kanske borde stanna 

Av Elin - 24 juli 2008 21:52

Dra åt helvete.

Av Elin - 22 juli 2008 07:11

Elin: Vadå "Brawl är helt okej"? Brawl är AWESOME, din tönt.

Stoff: Jag fick spela TVÅ matcher, idiot.

Elin: Jag har spelat EN, jävla fitta.

Stoff: Dra åt helvete?

Elin: För att slippa dig, din jävla fjolla? Lätt.

Stoff: Du är fjolligast av oss.

Elin: Ja, tjena. Jag har mer stake än dig, i alla fall.

Stoff: Jag har tre, så håll käften.

Elin: Jag är hellre Elin med mensande fitta än Stoff med tre kukar, då har jag inga mytomantendenser, i alla fall.
Stoff: I love our little talks.
Elin: Inte jag.
Stoff: Men håll käften då.
Elin: Okej.
Stoff: Fine.
Elin: Men sluta skriv då, jävla idiot.

Stoff: Du kan.
Elin: Nej, jag måste snappa åt dig så fort du skriver.

Stoff: Luv, we haz it.

Elin: I can haz 72 virgins.

Stoff: OMG, spoon.

Av Elin - 19 juli 2008 05:42

Jag är i Uppsala och det är awesome.

Jag mår alltid bra här.


Lina har åkt till jobbet.

Hon klev upp typ 04:50.

Och jag kunde inte somna om, så nu sitter jag här.


JAG HAR FÅTT MIN CHARLIE THE UNICORN T-SHIRT OCKSÅ!!

Ska bjuda henne på kinamat som tack.

Åhyes. 

Av Elin - 16 juli 2008 23:36

Hånglat somm fanikväll

varför bloggar jag på fuyllan?

idiot


Ed vill ha sex med mig!

det sa hon!


fan att ho n har pjke


jävla skit 

Av Elin - 16 juli 2008 21:22

Janaoch jag är fulla somfan

Ed är snygg

jag och Jana hånhlat

hånglat

jag 'löslar Kama

'lskar jana*

ÄLSKAR jana*

Seriöst

dui är så jävla bra



Ed, du är snygg oc hbiuland bill jhag ha sex med dig


Fan, vad bra  

Ovido - Quiz & Flashcards