Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Elin - 18 maj 2008 14:42

Jag äter tékakor.
Jag älskar dem.
Lyssnar på Navid Modiri & Gudarna - Fri fot, men kan ändå inte sluta sjunga på Karl-Bertils ollningslåt från Myggan.

Jag älskar Myggan, det är så briljant.


Fest i fredags.

Det var lajbans som fan.

Jag fulgroggade, skrek komplimanger till Olof om vad bra han och Olle är, slickade på folk, spelade Kung, spelade Heartshaped boxGuitar Hero II, sjöng Your song för Jana och Ed, pussades under ett paraply med Jana, välte krukor, fick fina fylleord från Jana och Christer, smekte en stubbe, rullade på asfalt, trippelhånglade och sånt.

Jävligt rolig fest.

Ikväll ska jag och Angelica se på Du Levande.

Jag måste se den till min filmkunskapslektion, men ville inte titta ensam.

Kanske röka lite pipa också.

Och fotografera till psykologiarbetet.

Jag har bara fotograferat Håkan än så länge. Ska fråga Angelica också. Och Olof och Christer. .. Ville fotografera Olle, men det hinner jag inte. Ska fråga Sara!
Får ta resten på måndag, helt enkelt.

På fredag är det projektarbete som gäller!
Fan vad jag är pepp!

Jag är inte säker på om jag kommer kunna jobba med Stoff, men det fixar sig nog.

Förhoppningsvis.

Måste snacka med resterande medlemmar i Teater Verbal också, om min och Olofs idé.

Det blir nog bra det också.

Fan, saker blir nog bra ändå.

Peace out.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards