Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Elin - 12 mars 2008 20:10

Humör: Sjuk och less.

Musik: Mogwai - Auto Rock.mp3

______________________________________

Jag älskar låten jag lyssnar på just nu.

Så jävla bra.

Melodin är sjukt fin med en slinga som går om hela tiden och blir bara kraftigare och kraftigare för att sedan explodera i slutet.

Åh.


Jag stannade hemma idag.

Vaknade i morse och kände att huvudet höll på att sprängas.

Att samtidigt känna att jag inte kunde andas fick mig att tänka;

"Skola = Ovärt."


Ska på skolan i morgon, dock.

Fan om vi ska hålla på med maskerna på teaterlektionen.

Då begår jag seppuku.

På teatern på kvällen lär vi väl.. ta skitbra manus som redan finns och göra om dem till tråkiga halvhjärtade texter.

Whoo.


Jag är sjukt opepp på teatern i teatergruppen.

Det verkade fett med bra förut.

Nu känns det bara som om det blir någonting halvkasst som vi lika gärna kan låta bli att göra.


ÅH ÅÅÅÅÅÅH ÅH.

JAG NÖS PRECIS

JAG HAR VÄNTAT PÅ ATT FÅ NYSA I FLERA TIMMAR NU.

ÅH VAD SKÖNT DET VAR.


Åh, sex.


//Elin.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards