Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Elin - 16 mars 2008 19:58

Humör: Ganska lugnt.

Musik: Jack Johnson - Imagine.mp3

______________________________________

Och så var det söndag.

Mhm mhm.


Jag har bara en säsong kvar av Vänner.

Sedan är det slut.

Sedan har jag sett alla avsnitt.

Sedan lär jag väl gråta.

Fast att se Chandler sjunga "Tomorrow" gjorde mig glad som fan.


Jag sitter och lyssnar på Jack Johnson.

Jag är nog lite kär i honom.

Särskilt pga. Banana Pancakes.

Jag tänker bara på Moa när jag hör den låten.

ÅH, MOA SNART ÄR DU HEMMA OCH VI SKA UPP TILL STUGORNA.

BOOYAH!


Nej, nu jävlar ska jag försöka bada min hund.


Peace out.


//Elin.

Av Elin - 16 mars 2008 01:10

Humör: Äh.

Musik: Reel Big Fish - Video killed the Radiostar.mp3

______________________________________

Plötsligt har jag ingen lust att skriva längre.

Vi har i alla fall bestämt oss för att skjuta upp premiären för nuvarande projektet i teatergruppen.

MEN

Vi ska börja jobba på de andra projekten istället.


PEPP INFÖR ATT FIRA MOAPÅSKLOVET.

Dessa nätter är det roligt att ringa mig;

26:e och 27:e Mars.

Jag kommer inte svara, dock.

FullElin kommer göra det.

Om hon raggar på dig eller är otrevlig mot dig så ber jag om ursäkt.


Nu ska jag redigera fotografier.

Peace out.


//Elin.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards