Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 9 mars 2008 16:39

Humör: Mhe.

Musik: Staind - It's Been Awhile.mp3

______________________________________

Kommer inte ihåg att jag skrev det där om Kia igår.

Men det gjorde jag tydligen.


Söndag.

Whoo. High-five.

Eller inte.

Ni gör som ni vill.

Precis som jag.

Vilken jävla tur vi har.


Jag bryr mig inte så jävla hårt just nu.
Eller ja. Egentligen gör jag nog det.

Men det känns inte.

Det är ganska skönt.

Lite apati sådär på söndagen.

Apati.

Whoo. High-five.


Nej, nu får jag skärpa mig.

Snällt av alla att låta mig skärpa mig.


Tack.


//Elin.

Av Elin - 9 mars 2008 02:26

Humör: Mhe. Börjar redan bli likgiltig.

Musik: Timo Räisänen - Sixteen.mp3

______________________________________

Kia lade till mig på MSN.

Först smsade hon och ville veta hur man tog sig till min blogg.

Sen skrev vi lite stelt på MSN och sedan tror jag att hon blockerade mig, då hon märkte att det inte var så värt.

Jag har inte pratat med henne sedan natten till den 16:e Juli.

Och har inte träffat henne sedan den 24:e Juni.

Har smsat lite nu och då på sistone, dock.

Känns ganska skumt att skriva nu när jag vet att hon kommer läsa det också.

Yo, Kia.


Känns alltid som om vi har varit ihop när hon pratar med mig nu.

We're always like;

"Vad gör du nu för tiden? Är du arg?"

Mhe.


Har lagt dina saker i en låda, Kia.

Du får dem så fort pappa skickar den.

Peace out.


//Elin.

Av Elin - 9 mars 2008 01:57

Humör: Ångestklump i bröstkorgen.

Musik: Sweeney Todd - The worst pies in London.mp3

______________________________________

GODDAMN.

Kan inte skriva dikter när det är sol.


Nej, men GODDAMN.

Jag är så jävla less.
Jag har precis haft lov.

Men är så sjukt less.


Jag vill inte träffa min klass.

Jag vill inte träffa mina lärare.

Jag vill träffa mina vänner och lalla runt istället.

Röka vattenpipa.

Dricka passoã.

Spela tv-spel.


Har sjutusen skoluppgifter jag inte orkar göra.

Jag vet inte ens vad hälften av dem handlar om.


Jag vill åka till Lina också.

Och typ stanna där.

Tiden stod ganska stilla där.

Det var skönt.

Vi sprang iväg och åt hamburgare när vi blev hungriga.

Sen blev vi hungriga igen.

Då fick jag sitta på hennes köksgolv och äta pannkaka och prata med söta finländare.

Det var liksom aldrig;

"ololol, klockan är 23:00, vi kan inte äta nu."

Det var bara;

"ololol, vi är hungriga, vi äter."


Måste hitta fjestlokal också.

Frågade pappa om vi kunde vara här hemma.

Vi började bråka istället.

Vrål och bröl blev det.


GODDAMNIT.

Jag ska hoppa av skolan, börja röka och bli poet.

Fast jag är inte lika bra på det som Olof.

Poesin, alltså.

Jag är mycket bättre än honom på att röka, dock.


Morr.

Jag får väl sitta här och bita mig i handen istället.

Ända tills jag går in i likgiltighet igen.

Tror jag är påväg dit.

Nu när jag har rantat.


Peace out.


//Elin.

Av Elin - 5 mars 2008 14:39

Humör: Frustration.

Musik: Sweeney Todd - Epiphany.mp3

______________________________________

Idag är en såndär dag då jag är väldigt väldigt irriterad.

Jag ville slå ihjäl min mamma.

För att hon åt högljutt.


OCH ALLT BARA FAILAR OCH NU ÄR JAG FÖRBANNAD SÅ NU SKA JAG TITTA PÅ BLEACH.


//Elin.

Av Elin - 4 mars 2008 22:24

ALLA SOM INTE VAR PÅ BIO IKVÄLL ÄR VÅLDTÄKTSMÄN.

Jag såg Sweeney Todd.
Jag fick stånd.
Åh, ÅÅÅÅH.

Hela filmen luktade så jävla mycket Tim Burton.
Allt var bara TIM BURTON.

OCH SNYGGA JÄVLA HELENA BONHAM CARTER.
OCH SNYGGA JÄVLA JOHNNY DEPP.
OCH ÅÅÅÅH ÅÅÅÅÅÅÅH.
LÅTARNA.
SCENOGRAFIN.
KLÄDERNA.
SMINKET.
ALLA MÄNNISKOR.
AAAAAAAASJKFSD.

Ja, de sjöng mycket mer än vad jag hade väntat mig.
Men det gjorde ingenting.

Det enda jag reagerade på, som även Lina reagerade på, var att Johnny Depp ibland pratade som Jack Sparrow.

MEN DET GÖR INGENTING.
FÖR FILMEN VAR FETT BRA.
OCH NU SITTER JAG OCH LYSSNAR PÅ FILMMUSIKEN.

BÄSTA LÅTARNA;
Epiphany.
My Friends.
Pretty Women.
A Little Priest.

Fan.
Jag har kommit om och om igen hela kvällen.

Av Elin - 4 mars 2008 15:04

Humör: Ångest och stress.

Musik: Nada.

______________________________________

Jag är stressad.

Jag har ångest.

Jag ska egentligen på bio ikväll.

Men det fattas 14 kronor till bussen.

Mamma glömde lämna pengar.


Och jag har inga kläder.

Jag har bara äckliga fula cpkläder.

Jag hatar dem.

Jag hatar allt.

Jag är vidrig i allt.


FAN.

Ska man behöva få anorexia varenda gång man ska någonstans?


//Elin.

Av Elin - 3 mars 2008 23:56

Humör: Pleased.

Musik: Nada.

______________________________________


Jag ska börja blogga igen.

Jag lovar.


Men nu orkar jag inte.

Jag har lov, i alla fall.

I morgon ska jag se Sweeney Todd.

Med Angelica.


1-0 till mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards