Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Elin - 13 februari 2008 23:45

Fan då.


//Elin.

Av Elin - 13 februari 2008 19:28

Jag visste det.

Jag visste att jag inte skulle kunna hålla mig.

Jag har länge suttit och tänkt;

"Nej, vadå. Det är ju bara onödigt att göra det igen. Nu får det banne mig vara nog."

Men nu kom det.

Det var inte nog.


Hej, jag heter Elin.

Och det här är min tredje blogg.

Första gången jag tog bort min blogg var det pga. namnbyte.

Andra gången var det pga. att intresset svalnade när man inte visste om folk faktiskt läste den.

Vi får väl se vad anledningen blir den tredje gången.

_________________________________________

FAQ:

Var bor du?

Men åh. Rolig fråga, då. Jag bor i Jämtland, i alla fall.

Stället jag bor i heter Offerdal. Ja. Offerdal.

Det ligger 5 mil från Östersund.


Vad gör du när du inte bloggar?

Spelar teater och tv-spel.

Eller så fotograferar jag. Lyssnar på musik. Röker vattenpipa. Sådant.


Vad lyssnar du på för musik?

HAHA. Jag ska visa hela min spellista en dag.


Varför bloggar du?

Grupptryck.

_________________________________________


Okej.

Då har jag skrivit mitt första inlägg i min tredje blogg.

Känns bra.


<3.

//Elin.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards