Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Elin - 20 februari 2008 22:11

Humör: Vad fan.

Musik: Bob Hund - En pratstund.mp3

______________________________________

Vaknade 07:00 idag. Somnade inte om förrän 09:00.

Mamma och pappa kände nämligen för att vråla lite på varandra.

Skittrevligt.


Fick dissen av Angelica också.

Fan. Jag vill bara umgås, för i helvete.

KAN NÅGON SNÄLLA FÖRBARMA SIG ÖVER MIG OCH UMGÅS?


...

Någon kan gärna låta mig fotografera dem också.

Såg på Top Model ikväll och saknade kameran något enormt.

(Det är en tjej på Top Model som har kutrygg och autism. Det är ju så mycket L från Death Note så det skriker om det.)


JAG VILL FOTOGRAFERA.

Men jag får väl sitta här och redigera mina gamla bilder istället.

Jag är patetisk.



SMS SKICKADE FRÅN BORTRESTA KLASSEN;


"Saknar dig."

- Jana.


"Elin. Vi saknar dig för

faan."

- Stoff.


"Jag tänker på dig,

snyggo <3"

- Ed.


Japp.

Själv var man saknad då, ja.

Fan vad ägda de blev nu.

1-0 till mig, för fan.


Nu ska jag redigera lite fler gamla bilder.


//Elin.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards