Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Elin - 19 februari 2008 15:31

Humör: Rastlös och lätt oro. Hyfsat annars.

Musik: Tsuneo Imahori - Rakuen.mp3

______________________________________

Okej. Tisdag.

Jag hatar tisdagar.

Egentligen hatar jag bara tisdagar när jag går i skolan.

Men det där sitter liksom fast.

Hjärnan skriker; "SHIT, ELIN! DET ÄR JU TISDAG!"


Jag orkade inte teatergruppen igår.
Det var väldigt länge sedan jag inte orkade försöka vara kreativ. Men igår hände det.

Jag orkar inte.
Jag vill bara dricka, spela tv-spel och vara Death Note-fangirl med Lina.


.. Fast egentligen orkar jag fotografera också.

Fan vad jag saknar min kamera. Vi umgås nästan aldrig längre.
Jag har så jävla många idéer i huvudet.
Men jag får inte fram någonting. De bara sitter där och dunkar på hjärnväggarna. De vill ut.
Men jag låser.
Jag vet fan inte varför jag låser heller.
Prestationsångest?
Förmodligen.


Det är nog anledningen till att jag inte är kreativ längre.

Fan. Jag ritade så jävla mycket. Och SKREV! FAN VAD JAG SKREV!

Och fotograferade. Ständigt.

Och spelade elbas.

Fan.

Jag vet vad jag ska göra.
Jag hittade min brors gamla skrivbok. Från när han gick i gymnasiet.

När han hade en idé eller en vanlig jävla tanke skrev han i den.

Han var jävligt bra.

Och jag ska fortsätta.

Den är svart och röd och jag ska fortsätta i den.

Banne mig.


//Elin.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards