Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Elin - 18 februari 2008 11:51

Humör: Ångestklumpen börjar bli mindre.
Musik: Jag sjunger Lady Madonna för mig själv.

______________________________________
Eftersom jag inte följer med på klassresan till Stockholm pga. psykiska själ, kan jag ju åtminstone föra en loggbok för att inte dö av tristess.


Jag klev upp runt 11:00 idag.
Det är bra gjort av mig. Jag är ensam hemma men vaknade och klev upp så tidigt. Annars hade jag lätt sovit ända tills pappa ringt.

I övrigt är det ganska lugnt just nu. Har inte ätit frukost än.
Bör göra.
Men det jag känner allra allra mest ju nu är att jag vill spela Windwaker.

KUKEN, vad jag vill spela.
Om jag inte kan vara någons hjälte på riktigt kan jag ju vara det i tv-spel, liksom.
Jag har smsat min broder.


"Har du lånat ut
Windwaker till någon?
För det var ju inte i
lägenheten heller."
Vi får se om jag får svar.

Nu lyser solen lite.
Hm.

Det gjorde mig glad.


//Elin.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards