Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Elin - 21 februari 2008 23:43

Humör: Ganska lugn.

Musik: Nada. Jag tittar på Bleach.

______________________________________

Insåg precis att jag inte bloggat om min fjärde dag.

Jag vaknade 12:30 idag.

Sen snoozade jag och Rejsan till 13:00.

Då gick jag ut med Isak, pratade med Moa och smsade Håkan om huruvida det blev någon teater ikväll eller inte.

18:00, då vi börjar teatern, smsar Håkan och berättar att det inte är någon teater ikväll.
Bra timing, mannen.


Jag har blivit fett irriterad också.

Saker har försvunnit efter fjesten förra veckan.
En hel flaska schampo har använts.

En HEL. Flaskan lämnades dock kvar.

Jag misstänker Stoff. För jag kletade dressing i hans hår.

Bögen lär väl ha använt hela flaskan för att skölja ur det.

Och kol till Moas vattenpipa försvann.

Vilka jävla cp:n jag umgås med.
Jag måste skaffa nya vänner.

Nu ringde några från klassen.
Jag orkade inte svara.

De kommer hem i morgon.
Så i morgon kommer vara sista dagen av Anti-stockholmsresan.


Nu ska jag fortsätta titta på Bleach.
Och kanske bajsa lite.
(Censuren! Den finns inte!)


//Elin.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards