Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Elin - 17 februari 2008 18:40

Humör: Mhe.

Musik: Tsuneo Imahori - Rakuen.mp3

______________________________________


Jajamen.

Fjest i fredags.

Här har ni en sammanfattning över vad som hände under kvällen.


  • MOA KOM HEM!!
  • Vi spelar tv-spel.
  • Jag dricker Passoã.
  • Jag dricker Aquatini.
  • Jag dricker cider.
  • Jag dricker Olofs rom.
  • Jag dricker Jerrys Smirnoff Ice.
  • Jag blir jättefjull.
  • Jag får en snopptårta.
  • Jag får 5 kondomer.
  • Jag får pocky och konstiga sugrör.
  • Jag får en jättestor anka.
  • Jag får någonting som kallades för pruttlera.
  • Olof och Anton skriver djup poesi.
  • Jag och Icke vinner över Anton och StoffMario Kart: Double Dash!.
  • Elsa och Anton hånglar.
  • Sandra vinner över oss alla på Buzz! i form av Napoleon.
  • Jag, Moa och Sandra skapar en ny vacker dans.
  • Alla shake:ar till Outkast - Hey ya under Shake It-delen.
  • Jag tafsar. På alla.
  • Icke klarar inte av att öppna sin cider.
  • Jag och Olof bestämmer oss för att vara grunge.
  • Jag och Olof sjunger Nirvana - Heartshaped Box för Icke.
  • Jag smsar; "Håg lidin likvik Moa och sånt." till Håkan.
  • Jag smsar Cecilia om mina begär.
  • Jag röker cigarett för första gången på 10 år.
  • Jag kletar dressing i Stoffs hår.
  • Alla har allsång med Cornelis förutom Icke.
  • Jag får messmör.
  • Jag spelar Pearl Jam - Even Flow för Elsa.
  • Jag vill hångla O'boy men får dissen av alla.
  • Jag ringer Rabeen.
  • Jag ringer Lina.
  • Moa smsar; "Ineffe kom iii kök" till mig och jag förstår.
  • Jag och Moa tuperar Olofs hår.
  • Jag våldför mig på Sandra.
  • Jag snusar i smyg.
  • Jag blir besviken på snus och slänger.
  • Jag, Sandra och Moa ringer Max.
  • Jag skapar ett förhållande med Olofs skjorta.
  • Jag döper ankan till Thordy Torgny.
  • Jag sjösätter Thordy Torgny.
  • Jag tappar balansen.
  • Jag, Sandra och Moa går på äventyr i källaren.
  • Jag kissar nästan på mig.
  • Moa dör av skratt när hundar inte får vara i källaren.
  • Jerrys ben spasmar.
  • Jag byter ut grannarnas dörrmattor.
  • Alla nyktrar till förutom jag, Sandra och Moa.
  • Olof somnar gulligt.
  • Jag somnar.

  • Jag vaknar 08:00 bredvid Moa i sängen.

    Jag är bakfjull och byxlös.

    Och jag kan inte lokalisera mina byxor.

    Men när vi äter frukost och tittar på "Vem är fiffigast?" känns det bättre.

    Det var jag, Moa, Sandra, Olof och Anton.

    Perfekt.


    Sedan går vi och fikar med Icke och Jerry.

    Jag deppar ihop.

    Sen åker jag hem och ringer Sara.

    Det gick skitbra, men jag höll på att börja grina.

    Hon blev orolig. Men förstod och tyckte att det var bra att jag ringde henne.

    Sedan smsade jag Christer för att berätta att jag inte skulle med. Så de inte väntade på mig.

    När jag smsat honom fick jag de här smsen ganska direkt efter;


    "Elin, vad händer? Hur är
    det?"
    - Cecilia



    "Hej hörde att du inte
    skulle med... Ja e inge
    bra på sånt här... Jag
    tycker att de  skulle
    vara jätte kul om du
    kunde följa med men
    man ska ju göra det
    som känns rätt."
    - Linda

    Ord sprider sig snabbt.

    //Elin.

    Tidigare månad - Senare månad

    Presentation

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
           
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13 14
    15
    16
    17
    18 19 20 21 22 23 24
    25
    26
    27
    28
    29
    <<<
    Februari 2008 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards