Direktlänk till inlägg 23 februari 2008

AAAAAARRRGHhjfdkliasuf.

Av Elin - 23 februari 2008 22:56

Humör: AAAAAARRRGHhjfdkliasuf.

Musik: Liquido - Narcotic.mp3

______________________________________

Fanfanfanfanfanfanfanfanfan.

Jag är så jävla otillräcklig.
Jag gör aldrig någonting.
Jag sitter bara här.
Och äcklas av mig själv.

AAAAAARRRGHhjfdkliasuf.
FAN.

KAN ALLA SLUTA VARA SÅ JÄVLA KREATIVA OCH BRA?
JAG ORKAR INTE SE PÅ .
JAG KAN INTE.
JAG KAN INTE LÄNGRE.
JAG HAR KUNNAT.
JAG HAR KUNNAT SÅ JÄVLA HÅRT.
JAG VAR EN AV DE MEST KREATIVA MÄNNISKOR JAG KÄNDE.

Nu gör jag ingenting.
Jag läser era texter. Jag tittar på era teckningar och fotografier. Jag lyssnar på er musik.

Och hela tiden önskar jag att det var jag som gjort det.
Att det var jag som skrivit texten. Att det var jag som ritat bilden. Att det var jag som komponerat musiken. Att det var jag som tagit fotografiet.

ATT DET VAR JAG SOM VARIT KREATIV.


Fanfanfanfanfanfanfanfanfan.


Jag vill kunna.
Jag har kunnat.
Jag har kunnat så jävla mycket.

Helvete.


HJÄLP MIG TYP NU PÅ EN GÅNG TACK DET VORE JÄTTESNÄLLT.

Fan.


//Elin.

 
 
Tove

Tove

23 februari 2008 23:10

Wow, inställningen är ju den sämsta iallafall. Haha

http://tovegryttner.blogg.se

 
Moa

Moa

5 mars 2008 10:12

ELIN, förlåt för att jag suger och inte kunnat läsa din blogg på evigheter!
Känns lite sent ute, men mannen, jag finns här!
Vi kan vara okreativa och dåliga tillsammans!
PS. HAHAHHAHHHH för den som skrivit den andra kommenataren.
underbart!

http://moamartina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 oktober 2008 17:51

HTTP://MOTS.BLOGG.SEEftersom några frågade.

Av Elin - 30 september 2008 00:25

Ojdå, nu dog visst den här bloggen.Hitta mig på http://blogg.se om ni kan!HAH.Fittor....

Av Elin - 29 september 2008 15:43

Det är tänkt att jag ska sätta mig på en buss in till staden om cirka 17 minuter.Se på teater.Men jag har sån jävla ångest att jag inte tror att jag pallar det.Jag tror jag lägger mig på golvet istället.Ja....

Av Elin - 29 september 2008 15:22

Allra skönast just nu vore väl om ni kunde dö.Borde döda min blogg, i alla fall.Orka askorta emoinlägg varje vecka.Fuck off and die.Ni är för fula för mig....

Av Elin - 22 september 2008 21:02

Orka ha ångest över en massa skitgrejer.Nu stänger jag av.Jag ska dricka mjölk....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards